Викия

Вікі Counter-Strike

Світлова граната

105статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Share

Обнаружено использование расширения AdBlock.

Світлова граната 01.jpg
Світлова граната (в народі «сліпа», «сліпуха», «флеша», «флешка») — світло-шумова граната, яка має властивості засліплювати противника на деякий час. Також, коли зривається, видає гучний різкий хлопок, що до того ж глушить і дезорієнтовує ворожого бійця. Може убити, якщо влучити у голову противника, в якого 1 hp.

На відміну від інших гранат, можна брати дві штуки.

Ігровий описРедагувати

Гучно вибухає і робить спалах, який засліплює ворога. Використовується для відвернення уваги перед вторгненням на відповідну територію.

ЗастосуванняРедагувати

Особливості цієї гранати в тому, що світлову гранату завжди потрібно кидати так, щоб самому не бачити її падіння. Інакше гравець сам потрапить під спалах і не зможе ефективно скористатися моментом, навіть більше того — сам стане вразливим. Тому ця граната зазвичай закидується в якісь приміщення, кімнати або тунелі, а також кидається рикошетом, щоб її падіння відбулося за якоюсь перешкодою. Наприклад, за дверима, стіною або щоб вона залетіла за якийсь кут чи ящик. Потрібно навчитися точно вираховувати час за який граната спалахне і одразу йти на штурм засліпленого супротивника, який буде дезорієнтований всього декілька секунд.
Світлова граната 02.jpg

Основне застосування гранати:

  • Дезорієнтувати противника, який іде на штурм.
  • Закидається в кімнати, коридори та інші місця, які можуть прикриватися ворожими бійцями.
  • Закидається в місця можливої засідки супротивника.
  • Також застосовується проти снайперів, які криють певну територію.
  • Також світлову гранату використовують ті, хто полюбляє різати супротивника ножем.

Протидія світловій гранаті:

  • Коли ви бачите, що летить світлова граната чи хтось з команди про це повідомляє — одразу гляньте в зовсім інший бік або на якусь стіну, що найближча біля вас. Це зменшить засліплюючий ефект мінімум на 40-50 %.
  • Якщо ви все ж таки «осліпли», то відходьте і, що найголовніше, не переставайте стріляти. Це краще, ніж просто стояти і чекати поки розвидніється.
  • Якщо ви часто граєте у команді, то створіть своєрідну стратегію на випадок засліплення когось із команди, щоб ті, хто не потрапив під її вплив, прикривали інших.
  • Якщо ви детально знаєте карту, то можете грати наосліп, прострілюючи найбільш імовірні місця появи супротивника поки триває ефект засліплення.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі